12e juni & GRATTIS MOSTER! <3

btw fyller världens bästa moster 36 år idag, STORT GRATTIS. älskar dig! nu kryper jag ner i sängen. imorgon vet jag inte vad som händer eftersom älskling skulle till halmstad? men vi får väl se. sen på tisdag klippning. najs! får väl se om han tänker hänga med dit eller inte, verkar inte så men vi får väl se. ska iaf försöka vara så mycket som möjligt med min älskling innan jag åker på konfa då jag får klara mig 4 veckor utan hans kramar och pussar och hans närhet. hur ska detta gå?! usch, får pussa och mysa massor med honom innan, annars kommer jag dö. så blir dåligt med uppdatering nu sista veckan, och sen kommer det bli ännu värre under de 4 veckorna då jag är iväg, kommer inte ha tillgång till datorn alls. så kanske sätter in en gästbloggare som håller bloggen vid liv? vem vet. äjaaa, vi får väl se vad det blir. nu ska jag iallafall sova. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0