3 daaagar kvar! :D

Hallåja! :) Vet ni? Det är enbart 3 dagar kvar tills jag åker iväg, men en väldigt bra sak äääär.......Att jag har två av mina bästa vänner som ställer upp och bloggar under tiden jag är iväg. Det är alltså Angelica och Isabel som turas om och slänga in lite inlägg, kommer nog inte bli bloggning varje dag men några gånger i veckan, och de kommer då självklart skriva lite om hur jag har det eftersom jag kommer prata med dem nästan varje dag men samtidigt om vad de hittat på och vad som händer i ängelholm och så under tiden jag är borta :) Låter väl bra? Tycker jag iallafall, och enormt gulligt att de ville göra det för mig. Hihi! Imorgon kommer ÄNTLIGEN min söta pojke, tjoho! Saknat honom riktigt mkt :( Meeen imorgon ska jag få pussa på honom igen, hihi. Ska samla på mig massa pussar så jag klarar mig! Jag har faktiskt varit uppe sen klockan halv åtta så är rätt trött eftersom jag blev väckt när jag väl kom hem och gick och lade mig. Var uppe hos läkaren med min pollenallergi men de ville inte ge mig kortisonspruta eftersom jag "är för ung". Suck, döö! Så fick ny medicin utskriven, får se om det hjälper annars kommer jag avlida helt seriöst. Är jag trött på skiten? JA! ._. Men vi får väl se. Träffade även Ebba idag, fett mysigt, drog ner till stranden eftersom Källan skulle vara där, men inte en kotte mer än Sandra och Sebbe (fritidsledarna) var där. Så vi gav upp efter ett tag och sen gick vi bara rundor i stan och snackade, men mysigt det med. Har faktiskt äveeeen köpt myggmedel, fästingplockare och after bite på apoteket igår, så duktig jag känner mig. Har faktiskt fixat typ allt till konfan utom godis men det kommer det med. Hihi (a) Nä, ska lägga mig och smsa med älskling nu, blev alldeles för långt inlägg så puss på er som orkar läsa och som plåster på såren får ni några bilder med. Puss<3

OCH JUSTE, KLIPPTE OCH SLINGADE HÅRET I TISDAGS, BLEV SJUKT NÖÖÖJD :D är en liten blondin nu igen, love it! Och vad tycker ni om det? :) Klippte typ en dm men det behövdes och sjukt skönt att ha det kort och snyggt inför konfan! Jag älskar det!<3














Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

läs här om min desgnförsäljning: http://flizanlizan.blogg.se/2011/may/bestall-en-design.html#commen

2011-06-17 @ 10:59:16
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: M A D E L E I N E ♡

Fina bilder!



sv. Åh okej, jag är också trött, stressade en del innan sommarlovet jag med, men börjar återhämta mig nu, men då måste jag börja packa !

Jag vill också till paris, har aldrig varit där men vill jättegärna dit! Härligt, det var mulet, kallt och regnit på våran avslutning.. :( I sommar ska jag till berlin, sen till stockholm, göteborg, gotland och så vidare.. :)

Just nu fixar jag med bloggen, fixar lite med designen och så, vad gör du då? :)



kram!

2011-06-17 @ 11:48:12
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/
Postat av: M A D E L E I N E ♥

sv. oj vad kul, den verkar jättebra! :)

Jag har en canon 1000D, men skulle vilja uppdatera mig till en canon 550D eller så. Oj, grattis till din bror! Åh, ja tur att vi lever på 2000talet, så lätt att kommunicera då. JAg tror det kommer bli helt underbart på gotland, träffade några söta killar i frankrike som kom därifrån, ska kanske träffa de då :) Jaha, min syster åkte till malmö idag, hon ska till tivoli i Danmark också. Helöt ärligt, så har jag inte packat någonting alls, min resväska glappar tom. Men imorgon, då ska jag packa :) Oj, kan gissa att din resväska/resväskor är fulla. Vart ska ni egentligen?



Kram!♥

2011-06-17 @ 22:00:23
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/
Postat av: M A D E L E I N E ♥

sv. okej härligt! :)Får man se massa fina bilder sen på bloggen då? :)

Jag tycker mest om att stå bakom kameran, jag är verkligen inte fotogenisk, men om jag lyckas bli bra på en bild är det kul, men känner mig ganska fånig då jag fotograferas :) Åh, jag förstår det. Jag önskar att jag packat också, var i frankrike i 10 dagar, packade sent då också, hade jag gjort det tidigare hade det blivit mycket bättre. Åh vad härligt, hoppas du får det bra! Roligt med ett läger under en hel månad!



kram! ♥

2011-06-17 @ 23:59:30
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

Hej! Fin blogg. 

Skulle bli glad om du kollade på min blogg och slängde in en kommentar :)

Ps; Vilken kamera har du ?



Kram ♥

2011-06-18 @ 23:23:46
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0