bara 2 dagar kvar.

Halluuuu! Idag har jag spenderat dagen med världens finaste. Han skulle tagit bussen tio över ett, men den körde förbi honom. Så han var här vid tjugo över tre och sen gick vi runt i stan. Träffade även på en polare som man inte träffat på ett par månader eftersom han bott i Lund. Alltid kul att ses igen då :) Sen drog jag och älskling hem hit och typ halvt däckade i sängen, somnade på hans arm typ, var svintrött. Mys! Sen blev det ner och äta på Telegrafens uteservering eftersom brorsan fyllde 12 idag, riktigt god mat. Och Tommi kom med en present till honom, haha sjukt kul. Sist han var här så satt brorsan och lyssnade på barnvisor, så han fick en cd med barnvisor av Tommi, HAHAHAHA! Sebbes min var ju helt klart bäst och sen bara "kul tommi, kul". Jösses! Bra med kreativitet iaf. Så satt där och åt och sen pussade jag hejdå till min pojke som jag inte får träffa på 4 veckor nu eftersom jag åker på söndag. Tur att jag alltid kan smsa och ringa honom, annars hade jag dött. Men nej, ska sova nu eftersom släkten kommer imorgon. Måste ju vara lite alive då. Puss och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: M A D E L E I N E ♥

sv. härligt, jag tror du kommer få det helt underbart där och massa fina minnen, är ni många som åker? Man växer så mycket på sånna resor också, helt galet! Jag hoppas verkligen du får det helt awesome,



godnatt, sov gott!

kram!♥

2011-06-18 @ 00:57:38
URL: http://thisismytimetoshine.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-06-18 @ 10:55:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0