chilledilldill

Hallå! Ber om ursäkt för denna usla uppdateringen men jag har haft lite för mig. Igår var vi ute och gick 1,2 mil med alla sjuor, åttor och särskola. Inte särskilt kul men gjort det för sista gången, för sen i nian åker man till liseberg istället. Tränade med mammi på kvällen, gick inte alls bra haha. Sen idag var jag i skolan 40 minuter och städade skåpet, lönt? Spelade sen upp för Pelle (musikläraren) eftersom jag ska spela fiol på skolavslutningen. Gick kanon! Sen hem och nu landade jag här, drar mig neråt stan sen och träffar folk. Nä, ska bege mig nu, finns på mobilen hela dagen. Och btw, grattis mamma och pappa som har 20-årig bröllopsdag idag!! 

Puss<3


slänger in en bild som jag tog igår på vandringen på söta Aslan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0