hej alla bettis fans! :)

bella här yaaaa0' ! haha nä, nu ska jag inte leka fjorre ..
lovade elisabeth innan hon dissade mej och drog på konfaläger att jag skulle uppdatera hennes blogg lite då och då så tänkte ta mej tid till att göra det ... NU! :) 

fick ett sms igårkväll om att ellis trivdes mega bra på sitt sånt konfaläger (själv fattar jag inte riktigt grejen med det heh..) men ah, att hon trivs är ju finemang. idag skulle hon tydligen upp och springa klockan 7 på morgonen, och därefter bada hur vädret än var .. undrar om hon verkligen gjorde det haha? :D

men jajajaj .. vad mer kan jag egentligen säga ..? vädret suger getsnopp, en typisk svensk sommar med andra ord ! skulle ge nästan vad som helst för att få åka till något varmt land just nu, men nä det kan jag ju inte - för jag är fast på mitt jävla sommarjobb .. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0