hejsan alla bettiiiisssfans!

tänkte bara säga att.. jag kommer inte ihåg vad Elisabeth skrev till mig senast vilket är ganska dumt gjort utav mig men det spelar ingen roll. hon har det jätteroligt och jättebra! finns massa skoj, önskar nästan själv att man åkte iväg bara sådär så jävla skönt de skulle vart men whatever, de är ju jag & isabisa som håller bloggen nu, kungarna nivet? PRECIS! huhuhihihia.

hon har iallafall varit iväg på en jävla massa, och hon smsar hela tiden nästan och tycker vi ska prata i telefon vilket jag också tycker vi borde göra men känns som att jag knappt har någon tid till att prata i telefon och när jag väl har tid så kommer jag på att jag måste prata om isabel och så är det meningen att vi bara ska prata i såhär 5-10 minuter men det brukar bli timmar. ILLA BILLA! ja, precis. iallafall tror jag ellis hade varit på hajk eller vad det nu heter? och hon saknar typ tommis mage? haha, den är iallafall finast i väääärlden enligt elisabeth men det tycker inte jag, finns många finare typ .. tupac, zac efron och ännu fler? ni vet! hahahahah känns som man sitter & snackar med sig själv? eller tja, de är ju precis det jag gör?

whatever, klockan är fem och jag sitter uppe och har hållt på med mitt rum hela natten nu väntar jag på att kioskmongot elisabeth ska vakna! och se om jag hinner säga gomorn till henne & sånt? annars däckar jag vell ganska snart skulle jag tro? jag uppdaterar när jag har pratat tele med henne, tror det blir bäst så .. eller?
ha det gött sålänge och ta hand om er bettisfans! PEACE 'N LOVE /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0