today i'm don't feel like doing anything

Today I don't feel like doing anything. I just wanna lay in my bed. Don't feel like picking up my phone so leave a message at the tone, cause today i swear I'm not doing anything! 

Stämmer grymt bra på vad jag har gjort idag och tänker fortsätta göra idag - INGENTING och absolut INGENTING! Har bara slappat sönder hela dagen, legat en runda på studsmattan och sovit. Sommarlov är hur underbart som helst! Var nere igår och kollade på kusinens utspring på tingstorget, himla fin var du snäckan! Sen mötte man av en slump Angelica & Alexsandra så pratade med dem och fotade deras bror som också sprang ut igår. Finfina bilder blev det! Sen träffade man på den andra kusinen Emily så drog med henne till stationen och satt där och snackade till hennes buss kom. Sen cykla hem, byta om och fixa till sig och sen direkt iväg till Tims student. Stort grattis till alla! :D Väl hos Tim fick man supergod mat och jättegod tårta, och även kanontrevligt sällskap. Framåt midnatt var jag så trött så jag somnade hahah, sen kom mamma och väckte mig och då cyklade vi hem. Så snacka om att jag var utslagen.... Har nog aldrig hänt att jag somnat på en student, men var ju full rulle hela tiden så inte konstigt ändå.. När jag cyklat hem blev det sängen direkt! Och sen idag har jag bara sovit, slappat och ätit haha... Ändå lördag så blir nog coop lite senare och fixa lite gottgott. Men bilder från studenten kommer upp senare, orkar inte just nu. Nu kallar middagen. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0