med mandis

hallåja. idag har jag faktiskt gjort en del nytta. baby skulle kommit men det gjorde han inte, han sov typ hela dagen så. satt hemma, packade en hel del (tummen upp för det) och sen vid 15 stack jag ner till stan och tur som jag hade var källan öppet så satt där tills jag skulle möta upp rebecka 15.50. träffade henne till hon skulle ta bussen kvart över fem typ. träffade även på alexandra nere på stationen. sen gick jag hem till amanda och åt och sen har jag befunnit mig här mestadels av kvällen. var bara hemma och hämtade mina grejer eftersom jag sover här inatt. har suttit och nördat dator hela kvällen, och nu äntligen har jag fått mitt barnbidrag, tjoho. dock kommer de pengarna ta slut rätt så fort. sticker och klipper och slingar håret imorgon. fett najs! blir blondin igen, och alla säger det passar min personlighet? elakt :( men men, här händer inte ett piss. sitter och kollar massa sjuka videos, haha damnlol. bilder på före-efter klippning kommer imorgon någon gång. men nu ska jag sova, är dötrött. puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0