skånetrafiken kan dra något så långt ..

hallåja! sov som sagt hos mandis igår, grymt mysigt och roligt som vanligt. satt och tjockade oss med massa läsk och godis men det får vi stå ut med. stack till frisören idag, haha men fick halvspringa ner till stationen för trodde bussen stannade på rönne men så fel man kan ha. hann med bussen med en minut så hade tur där. klippte en rejäl bit och slingade håret blondt, blev grymt snyggt. Före-efter bild kommer. Sen satt jag fast i Helsingborg eftersom bussen inte kom när den skulle så fick ta 514 till Väla södra och sen vänta där i typ en halvtimme tills Båstadsbussen kom som gick via Ängelholm. men det är skånetrafiken så förvånar mig inte, men inte konstigt att man blir grymt irriterad när man sitter fast i helsingborg och inte kommer någonstans. kom hem och var grymt trött, käkade och sen stack jag ner till amanda och hämtade mina grejer. och sen har jag packat ner mina grejer till konfalägret i väskor, snart klar. hehe, slänger in lite bilder imorgon på före och efter klippningen så får ni gärna säga vad ni tycker :) blir kanske träffa bella imorgon, och eventuellt ebba med en runda. men nu ska jag snacka med min älskling så vi hörs imorgon eller så. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0