åker iväg på konfirmationsläger.

Hallåj! Igår var hela släkten här, riktigt kul att träffa alla igen! Har fått önskemål om att ni ville höra när jag spelar fiol så tänkte slänga in den här på bloggen. Hoppas ni gillar det, lät faktiskt bättre än jag trodde! :D Har fixat allt som ska fixas, åker ju som sagt idag så detta blir det sista inlägget jag själv gör innan jag åker, sen kommer det vara bells och angelica som uppdaterar och skriver till er. Låter iallafall väldigt bra i mina ögon och gulligt att de ville göra det. Har nyss duschat, väntar på att pappa och brorsan ska komma hem så vi kan gå ut med det sista av reklamen, måste fixa det innan jag sticker och eftersom sebbe ska dela de veckorna då jag inte är hemma så kan han behöva lära sig. Sen ska jag hem igen, packa ner det allra allra sista och sen bär det av till Breanäs! Är grymt taggad, ska bli så grymt kul att få åka iväg. Ska gå ner och käka nu, sen så bär det av så vi hörs igen när jag kommer hem den 15e juli. Sköt om er :) 

Puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0