3 dagar kvar!!!

Helloja! Jag har nyss insett att det faktiskt bara är 3 dagar kvar tills jag är 15 år gammal. Tiden går så fruktansvärt fort. Och jag har fått nackspärr, IGEN! Och även ont på ett ställe i min rygg, sjukt jobbigt faktiskt. Men men, inte hänt så mycket i skolan idag. Bara det gamla vanliga. Gick hem & åt lunch på håltimmen. Slutade 13.45, och skulle egentligen tränat klockan fyra, men eftersom jag hade så ont i min nacke kändes inte det så lockande. Inte när man knappt kan röra sig. Så blev hemma idag. Även träffat mina små söta och kära grannar. Äntligen att man kan vara ute. Låg ute och läste på trappan innan idag, och då somnade jag. Så underbart väder, hoppas bara att det håller i sig! Tror dock inte det blir ngn idrott och fiol för min del imorgon, har så fruktansvärt ont så det är inte sant. Suger! Har fysikprov imorgon, måste plugga, fast jag tror jag kan det eftersom det bara är ett kapitel! Och imorgon ska jag träffa isabel och även få min födelsedagspresent (a) Hihi, nä, nu ska jag försöka plugga lite fysik (kommer gå åt skogen men ändå) och ta en ipren för min nacke och rygg. Vi hörs imorgon! Pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0