hbg med bästis.

tudeluuuuuu! nu är jag och bells hemkomna från vårt kära och älskade helsingborg. haft så fruktansvärt kul så det finns inte, hahaha. det roligaste var nog när jag såg världens fjortisbrud på hm och även gina tricot och så berättade bella att en av hennes polare hade varit tsm med henne, kunde inte sluta garva helt seriöst. usch och tvi för fjortisbrudar. och hon hade inga riktiga ögonbryn utan hade rakat av dem helt och sen ritat med en kajalpenna och hon hade ritat ögonbrynen ända ner till typ groparna vid ögonen. sjukt fult. vad är meningen med det? ingen alls. nä just exakt!
och sen var där några (ursäkta språket) blattar som ställde sig vid ett sånt trappräcke vid rulltrappan på knutan när vi skulle ta tåget hem och bara "hej, hur går det hur är det?" med ett sånt blattespråk nivet, kunde inte svenska heller så lät skitkul. hahahah, kom på senare att vi skulle sagt "just nu står vi stilla men hur går det själv?" men det är självklart sånt man kommer på efter, BUUUUUHU :( skulle varit mer snabbtänkta .. dock är det fett läskigt att det alltid dras blattar till mig och bella, alltid! .. skumt .. vi är nog såna skönheter så alla dras till oss .. haha. har handlat riktigt mycket idag, bränt massa pengar .. köpte ett vitt linne med blåa ränder, en t-shirt med bambi (älskar disney och har alltid gjort), en bh, löshår, donken, milkshake och läsk .. tjockis? JA! vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram, ska bli mitt nya motto tihihih ..  ÄLSKAR MAT JU. som bella säger, MAAAT MAAAAT DELIKAAAAT! och så jäkla roligt det var när vi skulle gå hem från munka allköp, både jag och bella hatar och gå så vi gick och sjöng opera, hoppade rundor, ja allmänt cpade oss. ja, livet blir vad man gör det till, ellerhur? har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, vek mig totalt, HAHA! 

och jag fyller år om exakt 1 vecka och en dag. då blir jag 15 åååååååååår gammal, kan ni tänka er? nä, för det kan sannerligen inte jag .. tänk när jag var liten mini, hahah .. shit pommes jaooo .. byxmyndig och moppemyndig tjoho! dubidubido, ska fira hela nästa helg med hela tjocka släkten. massa presenter, älskar presenter hihi (a) nä nu ska jag fortsätta tjocka mig med min älskade bästavän. MAJSBAJSILINGONSKOGEN. haregött, pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0