Klant? Kan man väl säga! ;)

5:e bilden: En tokig bild.




Detta var faktiskt ruskigt kul. Albert som ligger underst i grön jacka ramlade, sen kunde inte Ellen i röd jacka få stopp på sina skidor så hon ramlade över honom. HAHA! Alla bara vek sig, såg riktigt roligt ut! :D 


Sen detta är då jag på bild. Jag stod helt stilla och pratade med Emma, och sen bara ramlade jag. Vet inte hur det gick till, men Emma tyckte detta såg riktigt kul ut och var tvungen att fotografera. Skidorna åt varsitt håll, och stavarna åt varsitt. Jadu, somliga lyckas alltid. Samma sak hände sen vid bussen, men utan skidor. Bara stod stilla, och sen låg jag ner i snön. HAHAH, alla garvade iallafall. Hm, måste säga det är skickligt med att lyckas 2 gånger på samma dag och jag gjorde inget speciellt, bara ramlade. Måste nog sett sjukt kul ut! ;)

Kan ju säga att jag lyckats hemma också, jag och bella gick och delade reklam och vi var nästan hemma. Det var sjukt halt ute och jag hade klarat mig ifrån att ramla hela rundan. Och när vi nästan är hemma, bara ramlar jag och skrämmer livet ur henne för hon skulle säga ngt till mig, och så var jag inte där och bara låg på marken. HAHAH! Måste börja hålla mig på benen, jösses alltså! Jag är klantig, bara till att erkänna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0