så dum HAHAH!

HAHAHAHA, snackar med min underbara vän anton. Och han berättade nyss, att han tappat sin mobil ner för en enorm stentrappa i skolan förra veckan (iphone 4) och nu är den helt sönder. Och idag så gick han in på en sida på sin dator, så kom en sån varning om virus upp, och då började datorn dampa. Så anton fick damp och skulle slänga datorn till sängen, men missade så den åkte i golvet istället. Och han hade lagt ner alla pengarna på datorn. Skrattade så jag inte visste var jag skulle ta vägen, han är så korkad ibland. HAHAH! Men jag får mig alltid ett gott skratt. Så underbar han är. HAHHAH! Och han har klämt mobilen i bildörren och sånt förut. Så korkad :D





typ hans dator? han lyckas alltid. HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0