tisdag, helvetisk dag.

Okej mina kära vänner. Idag är jag så fruktansvärt mega svin trött så jag tänker faktiskt vara så fräck och dissa datorn för att dejta kudden istället. Haft en helvetisk dag, med bara 5minutersraster mellan varje lektion. Hade dock en halvtimmes lunch och då träffade jag världens bästa isabel, som var så gullig och kom upp till Nyhem. Slutade 15.40 och då direkt hem och hämta cykeln och sen cykla ner till tennishallen för att där träna 2 grupper i tennis. Ena gruppen var riktigt jobbiga, lyssnade inte, brydde sig inte det minsta om vad jag sade de skulle göra, osv. Trötta mig. Sen andra gruppen var helt underbara. Sjukt söta tjejer, och riktigt duktiga! Hoppas verkligen att få träna dem igen, för där gick det skitbra! Och sen fick jag själv en timmes träning med en annan riktigt duktig tjej, som faktiskt var vuxen. Stod även och slog mot min tränare, så jag var hel död när jag kom hem. Usch, och träningsvärk kommer jag säkert ha dessutom. Men, alltid skönt att få pressa sig själv, blir alltid bättre då. Sen fixa lite franska och nu kallar sängen på mig. Vi hörs imorgon eller något. Godnatt <3



Får bli en söt bild på mig och brorsan, från 2007 på Öland. Tror det vi står på är raukar. Eller stavas det så? Äeh, skitsamma. Hur som helst är denna bilden sjukt gammal, nästan fyra år. Att även jag varit så liten. Kan knappt tro det, fyller ju 15 på lördag för sören. Tiden går fort! Men ja, alla har varit små någon gång. Även jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0