tjenis penis.

Tjenis penis. Allt är bra med mig, sov hos isabel inatt, och igår var vi som sagt i helsingborg. Sjukt megakul hade vi, och jag har shoppat rätt mycket ändå. Och vår humor tillsammans, totalt sjuk. Sjöng opera när vi gick hem i munka, hoppade rundor, åkte skridskor osv, ja ni fattar, vi är totalt cpe. Och jag är helt kär i min Bambitröja! Älskar den! :D Hihi. Vi gick upp runt halv 11, och då upptäckte vi att det var sjukt fint väder ute, (älska, hoppas det håller i sig) så vi tog ut Trixie och Tass på en långrunda, alltså hennes två hundar. Sjukt söta båda två hihi. Har bilder i mobilen som ni får se när jag orkar ladda över dem. Hehe, sen satt vi bara och kollade på the X-effect på MTV, käkade popcorn och även frukt haha. Sjukt kul att titta på! Även firat Earth-hour idag. Men ska nog snart krypa ner i sängen, så vi hörs imorgon eller något. Glöm inte dra fram klockan en timme också! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0