trött o inget o skriva om.

Okej massor av saker har hänt men orkar inte ta upp något här på bloggen. För privat för att tas upp här. Men nu ska det iallafall bli ändring på saker och ting! Igår träffade jag massa folk, och vaknade runt halv 2 idag. Trött? Ja, kan man väl säga. Har inte gjort särskilt mycket sen dess, eller jo käkat frukost och dammsugat. Ska snart städa upp på rummet, och sen fixa kaninburen. Nä nu ska jag städa. puss
Du heter: Elisabeth
Smeknamn: bettan, ellis, snutt, loppan, gurkan, bettis
Låt som när du är ledsen sörjer till: a moment like this osv.
Beroende av: vänner och musik

Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon, mitt hår
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, är ärlig och vågar stå ut och ha egna åsikter
Brukar du skratta för dig själv? hahaha ja...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag älskar dig och det vet du<3"
Var bor du? Liten sketen håla aka ängelholm

Trivs du där? till och från, men det funkar

Hur svarar du i mobilen? ja det är elisabeth

Vem ringde du senast? isabel

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att killar är skit. 
Antal timmar sömn inatt: 7 h typ, men fick gå upp massa gånger

Sov du ensam: yes

Brukar du komma i tid: ja, klarar knappt av att vara sen
Hur känner du dig nu: ganska trött, sleten,

Vanligaste färg på dina kläder: svart/grå/blå

Vad tycker du om fötter: euw komplex, äcklas av fötter

Vad saknar du: shorts, värme och sommar!

Hade du en bra kväll igår: ja, med mamma och brorsan

Favorit dryck på morgonen: äppeljuice eller oboy :D 
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22-23 när det är skola

Är du blyg? beror på vad det gäller

Sysslar du med någon idrott: tennis och ibland gym med bästis
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske haha

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hehehehe....
Är du nöjd med ditt liv: njae, är dock nöjd med vem jag är så det duger

Är du bortskämd: nej knappast
Vad gör du i morgon: går till skolan, går hem, går ner till stan, tränar, sover

Vad är det värsta du vet? sorg, orättvisa, krig, m.m

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja 
Vad är det finaste du fått? min anka och min björn(gosedjur) de betyder mycket för mig.
En speciell dag du minns: när jag och bella hittat på massa störda saker och sommaren 2010.

Du samlar på: smycken

Vem ringer du när du är arg/ledsen: jag ringer ingen mer än bella eller amanda
När grät du senast: igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: hade åkt utomlands, köpt kamera, ny mobil och donerat lite till välgörenhet

Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja kanske ett.. två... ?

Är du musikalisk? någorlunda

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller läsk/saft

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja det klart, är tjej

Biter du på naglarna: ja, men slutat nu. gör det dock när jag är nervös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0