tråkig söndag

Slänger in ett inlägg eftersom söndagar är så fruktansvärt sega. En gång i månaden är det inte kul o vara tjej kan jag säga. Har sjukt ont i min mage. Sitter och snackar med min bästavän bella och hon kom nyss på att jag är rödbetan och hon är sparris. RÖDBETAN (L) SPARRIS! Hehehe, vi är sjuka i huvudet, men det älskas! Denna helgen har sugit getpung, och det är sämst. Orkar dock inte berätta vad det är som hänt, en massa saker. Men men, sista programmet av solsidan ikväll, måste se det ju! Sjukt trist att det är sista, då har man ju inget att se fram emot resten av veckan :( Kommer dö .. BUHU! :( Wild child om 17 minuter! Btw, nu när jag bara snackar massa skit. Ska ni fira earth hour? Hur många tänker göra det? Hur många inte? Världens sämsta vecka framför mig, förutom att jag ska sova hos bells på fredag, LOVEIT! Nä ska sluta snacka nu. Hörs imorgon. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0