everything

Collage från polyvore.com


Cuz you're all i want, you're all i need, you're everything, everything. You're all i want, you're all i need, you're everything, everything.


Okej bloggtorka, ohja, på hög nivå. Men här kommer en resumé av dagen iallafall. Slutade 13.45 och gick hem för att vänta in när min fina vän mandis skulle göra kemiprov. Gick hem och åt och packade träningsväskan, sen mötte jag upp henne på skolan. Vi drog ner i stan, och satte oss och käkade på Kirris, pizza, muuums. Sen gick vi bort mot biblioteket för att kolla Sherlock Holmes böcker. Hittade dock inget, så hon lånade inte. Stack sen och hämtade min väska och tränade en timme tennis. ÄNTLIGEN! Saknat det faktiskt eftersom min tränare varit i Polen så har inte blivit ngt vidare bra tränat. Men nu så. Fick även pengar för de två grupperna jag hoppat in som tränare i, pengar är aldrig fel. Sen till källan en stund och sen hem. Och väl hemma käkade jag, duscha och sen har resten bestått av franskaplugg. Men nu är jag klar. Och nu tänker jag krypa ner i sängen med boken sommaren då jag blev vacker, otroligt bra, och sen sova. Kommer även ett klädcollage när jag ändå håller på. Pussss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0