helsingborg/sovis imorgon med bästis

Tjena mittbena! Idag har det hänt massor av saker, eller nja. Är smått irriterad på att vissa beter sig som idioter, men vad ska man göra åt saken? Nä det finns inget att göra mer än att bara att skita i det. Släpade med mig Alma hem hit när jag slutat, sen drog vi till stan. Stack även upp på musikskolan och spelade 30 minuter fiol, får beröm varenda gång. Hihihi. Sen ner till källan en stund och sen hem och laga mat. Har hand om matlagningen en gång i veckan, det ingår i barnbidraget. Sen nu hela kvällen har jag bara slappat, städat, och packat eftersom jag drar in till hbg så fort jag slutat imorgon med bästavän. Vi ska shoppa shoppa losssss! Sen åker vi hem till henne och så sover jag där. Kommer bli bäst och jag kommer uppdatera dåligt men kommer bilder på lördag kväll eller så på vad jag köpte. Men nä, nu ska jag sova. Pusss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0