söndag ..

Slänger in ett inlägg nu innan jag somnar. Dagen har bestått av, vaknade runt halv 12, och startade då min kära dator. Sen satt man här i x antal timmar tills min kära mamma lagat piroger. MUMS! Sen blev det ut och ta reklamen, var riktigt lite idag så gick rätt fort! Skönt :) Sen hem och käka våfflor, hihi, gotte och sen köra brorsan till Valhall där han skulle träna fotboll. Men självklart, smart som min bror är hade han inte kollat tiden så när vi kom ut där vid 17, så var där inte en kotte, och då visade det sig att träningen började 17.30 -.- Så vi körde runt på Valhall och lekte, tills hans träning började. Sen fick vi köra hem och hämta våra biobiljetter som min kära mamma hämtade ut till oss eftersom Sebbe klantade sig! Sen körde jag och pappi direkt ner till biografen och såg Hur många lingon finns det i världen, riktigt bra film, och sjukt rolig. HAHA! Men även sorglig i slutet. Men jag älskade som sagt filmen, och den är definitivt sevärd. Får 5 av 5 toast! :D Nä, nu ska jag nog krypa i säng. Men en sak jag inte fattar är varför man ska vrida fram klockan 1 timme, och sen bak 1 timme när det är vintertid? Varför inte bara låta bli och ändra något och ha det på samma alltid? Känns bara meningslöst och onödigt! Men nej, nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon. OCH FÖRRESTEN, JAG BLIR 15 ÅR OM ENDAST 5 DAGAR!!!! AWESOME!!
Pussssshajleverpastej<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0