dålig dag ..

"what are words if you really don't mean them when you say them?" 

så sant, så sant. "vad är ord om du verkligen inte menar det när du säger dem?" ingenting. exakt ingenting. denna dagen har gått rakt åt skogen. orkar inte ta allt, men mår inte särskilt bra efter allt som hänt/händer just nu. träffade bella och angelica innan idag och fick min födelsedagspresent av bells, sen mötte man även doni. alltid lika kul att träffa er. ikväll ska försöka pyssla om mig själv, är ju trots allt ändå min födelsedag på lördag och behöver nog sätta mig och läsa en bra bok och måla tånaglarna och sånt, bara känna att jag bryr mig om mig själv och ingen annan. men nu ska jag käka lax, vi hörs när jag har tid till det. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0