håltimme

Okej, vi blev lediga efter att vi gjort fysikprovet (får jag godkänt så är jag nöjd) så har ungefär en timme håla nu. Trevligt, så vad ska man göra på skolan i en timme? Jadu, bra fråga. Antingen blir det att sitta här, eller sätter jag mig i cafeterian. Orkar inte gå hem annars hade jag gjort det. Men är en aning lat hehe (a) Tänkte snart byta ut designen, ska prata med bells och se om hon orkar och vill eftersom hon är bättre på sånt än jag. Och ängelholm är lika dött som vanligt. Blä, trött på de här nu, vill ha lite förändring. Tur det snart är sommarlov och konfaläger, väl behövligt vill jag lova. Sen ska jag bara överleva ett år till på denna skolan. Som sagt är jag trött på all skit här. Har börjat lyssna sönder Fast Car, så sjuuukt bra! Love it. Och han sjunger enormt bra. Slänger upp musikvideon här också, lovar ni kommer fastna direkt! Men nej mina vänner, nu ska jag bege mig till cafeterian och se om det händer något roligt där, förmodligen inte. Vi hörs ikväll när jag är hemma. Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0