megabra dag!

Hallå plutts! Jag mår faktiskt otroligt bra idag, livet leker just nu. Skolan idag gick väl bra. Kom hem och var trött så lade mig på soffan och somnade en stund. Sen skjutsade pappa ner mig till stan så jag kunde ta ut pengar till honom och sen har jag umgåtts med världens underbaraste angelica och alexsandra. De hade även med sig deras systers dotter Izabel som är tre månader nu. Enormt söt! Älskar er flickor. Så vi har gått runt i stan och kollat affärer, ätit och sen spenderat tiden på Källan. Även träffat ebbis idag. Myspys! Sen fikade man på Källan och sen hämtade mammi mig. Och nu har jag spenderat tiden med att prata med en polare och slappa. Fett skönt! Tänker nog snart krypa ner i sängen snart och sova, är trött och behöver bara ligga och vara för mig själv känner jag. Riktigt mycket tankar som snurrar. Men nä mina kära vänner, vi hörs imorgon eller så :) Klipper btw mig den 14e juni och då blir jag blond igen, LÄNGTAR! Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0