mycket just nu.

Heysan! Ursäkta dålig uppdatering, händer en massa nu så har fått lägga bloggen lite åt sidan .. Massa plugg och sådant. Trist men sant! Fick en kommentar av en tjej som ville jag skulle börja videoblogga, vad tycker ni om det? Funderar faktiskt på att slänga in en videoblogg någon gång då och då, om önskan finns där. Men vi får väl se när jag får tiden och orken, just nu är min ork på noll. Pollenallergi och astma är inte alls kul, speciellt inte på samma gång så då förstår ni också varför jag är lite dålig på uppdatering, men lovar att försöka bättra mig. Dock kommer det knappt bli några inlägg i helgen tror jag, åker till pappas faster i Linköping och ska även träffa en av mina kära vänner som bor där uppe. Underbart! Så har ingen dator som ni kanske förstår, och därför blir det ingen uppdatering. Men uppdaterar när jag kommer hem på söndag iallafall. Har packat och städat, och nu tänkte jag nog ta mig en dusch, längtar verkligen efter att duscha. Varför vet jag inte. Sen blir det bara slappa, och sovmorgon imorgon för musiken är inställd, WOHO! Love it! Nej minsann, nu ska jag faktiskt duscha och sen ska jag plugga hemkunskap, så ni når mig på mobilen och msn. Slänger in ett inlägg innan jag åker imorgon tror jag. :) Pusssssen<3



Bjuder på en sjukt äcklig bild på mig som amanda fottade, för mycket cola i kroppen och trötthet är inte bra. Då slutar det såhär. Men jaja, ni överlever! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0