regnet piskar mot rutorna, men jag mår kanonbra.

Hallå sötnosar. Blev dåligt uppdatering idag eftersom jag först var och lyssnade på när brorsan hade gitarrkonsert i stan idag och sen stack jag direkt till min älskling. Han hade tydligen fått en impuls att vi skulle gå och se Pirates Of Carribean - På Främmande Farvatten så vid 15 befann vi oss på Röda Kvarn. Tyckte den var väldigt bra faktiskt, men ettan är fortfarande bäst. Och Keira Knightely var inte med och inte heller Orlando Bloom. Men Johnny Depp är fortfarande lika klockren. Haha, en scen där han står och blir tvingad att hoppa nerför ett stup. Så hans kommentar, "du vet den där känslan man har när man står och ska hoppa? den känslan har inte jag" hahaha. Hans humor är så bäst! Sen åkte vi inom Maxi för hans föräldrar skulle handla och sen hem till honom och glo film och slappa. Somnade nästan på hans mage hihi :$ Sen bjöd de mig på mat, och vid 20 kom mamma och hämtade mig. Så haft en kanonbra dag. Och nu sitter jag här och slappar och lyssnar på musik. Blir Bakken imorgon med kompisstödjarna på skolan, fetenajs! Och jag har räknat ut att jag har enbart 4 riktiga skoldagar kvar innan sommarlov. SÅÅÅ NAJS! Nä, nu ska jag ta emot bilder från kusinen sen igår. Puss<3






och måååste bara slänga in en bild på Keira Knightley och Orlando Bloom. Orlando är ju sjuuukt dreggelsnygg, mums. Och Johnny Depp är inte så ful han heller. 


Johnny Depp, inte ful alls! 


orlando bloom, DREGGEL!


finns det snyggare? 


och Keira är sjukt vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0