slut på lugnet .. måndag igeeen, blä! :(

Hallåja. Dåligt med bloggning just nu. Glömde blogga i helgen, hände dock inte så mycket men orkade helt enkelt inte. Och idag har jag gjort annat. Slutade runt 16, var i Hembygdsparken på profiltimmen och hade avslutning, fick våfflor och läsk, inte fel alltså. Sen upp till skolan och möta upp älskling som drog med hem till mig. Sen låg vi och snackade och kollade när min bror spelade tv-spel och så, och sen drog jag och tränade och han fick titta på. Gick ovanligt bra idag, kanske för att han var där? ;) Dock sög vädret, regnade så kom hem som en dränkt katt. Mysigt ju. Sen hämtade mamma oss och vi drog hem och käka och sen låg vi på mitt rum och halvsov/snackade och tog det lugnt. Skjutsade hem honom runt 21 och sen har jag bara pluggat och duschat. Massa plugg till imorgon, alltid trevligt ju. Suck! 2 prov denna veckan, bläää. Men har iallafall haft en supermysig dag, och nu tänker jag krypa ner i sängen och sova. Är faktiskt enbart 17 skoldagar kvar till sommarlov vilket betyder konfaläger, ÅÅÅH LOVEEE IT! Och 25 dagar kvar om man räknar med vissa dagar som nationaldagen och kristi himmelfärd då vi är lediga. Nä, sängen kallar. Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0