fredagen den 13e.

Hallåja! Blev inget bloggande igår, var ju dock fredagen den 13e men jag råkade inte ut för något. Eller jo, jag sov jättedåligt natten mellan torsdag och fredag. Varför vet jag inte. Men vaknade flera gånger, inte bra. Kanske har något med att det var fredagen den 13e? Råkade ni ut för något? Iallafall träffade jag isa igår. Mysmys. Sen blev det Källan och där träffade man ebba en stund. Haha sen på kvällen gick jag upp och lade mig i soffan för jag var så sjukt trött och somnade. Sen väckte Sebbe (fritidsledaren) mig vid 23 och bara "du, vi stänger nu" och jag helt yrvaken går och ska hämta mina grejer. Då berättar Sandra (den andra fritidsledaren) att några jag känner tänkte väcka mig genom att antingen hälla vatten över mig eller hoppa på mig haha. Tur de inte gjorde det. Hatar och bli väckt så. Och då lovar jag att de råkat ut för Zorros fruktansvärda hämnd. Idag har det inte hänt så mycket, har mest städat och slappat. Åskade, regnade och blixtrade sjukt mycket här innan. Även snackat med min sötnos idag, mysigt. Kanske drar till honom imorgon om han orkar. Får hoppas på det bästa iaf. Nä, nu doftar det mat här, pappa som grillar. Ska nog bege mig ner och äta nu, så vi hörs senare. Tror jag bänkar mig framför ESC eller något sen om det inte finns något bättre på tv. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0