dålig update.

Okej jag ursäktar så mycket för jättedålig uppdatering. I fredags var jag först i skolan som vanligt, sen stressa som en idiot ner till stan för att hinna med bussen till väla med bästis. Hittade skor iallafall, och hon shoppade loss ordentligt. Sen så ringde mamma och då var hon också på väla så hon skjutsade oss ner till stranden där Källan hade strandfest. Efter en stund drog isa och senare så upptäckte jag att min kära kusin festade med sina polare en bit bort så drog bort dit och snackade en del och spelade beachvolleyboll. Sjukt kul! Sen vid 22 så frös alla så mycket så Daniel skjutsade oss till Café Engel så jag satt där i ungefär en timme innan jag blev upphämtad av pappa och brorsan. Somnade rätt fort, var fruktansvärt trött. Sen igår så blev jag väckt runt 10. Började städa och fixa mig för att sen åka iväg till Broby och fira en kompis som fyllt 15 år. Hade riktigt underbart väder, och riktigt mysigt var det. Var hemma runt 23 och då ringde även min plutt, mysigt att ligga och prata med honom ett tag. Blir så himla glad av att prata med honom. Sen somnade jag, sov väldigt dåligt som jag gjort ett tag nu. Det irriterar mig men vet inte vad det beror på. Stress? Oro? Mamma väckte mig runt 10 men jag vägrade gå upp, så vände på mig och somnade om. Blev väckt vid 12 och då gick jag upp. Stack iväg vid 14 till Hembygdsparken för gudtjänst eftersom jag hade 3 gånger kvar så lika bra att bara få det överstökat. Har alltså 2 gånger kvar att gå nu, sen är jag klar. Fett skönt. Sen hem och dela reklam, kom hem som en dränkt katt, för fy vad det regnade, åskade och blixtrade. Ändå mysigt om man ligger och myser med någon man tycker om. Kan faktiskt vara rätt mysigt, men känns som om jag är den enda som tycker det. Även hunnit laga mat och sånt idag eftersom det var min tur. Så jag har varit flitig idag, och nu är jag trött. Har enbart två tennisträningar kvar denna veckan, sen är jag sommarledig. Underbart! Har en fiollektion kvar, och sen har jag inget kvar där heller. Livet är underbart just nu! Ska spela fiol på skolavslutningen, nervöst men najs. Nä, nu blev det alldeles för långt. Ska krypa ner i sängen och läsa med lite musik och prata med min sötnos nu. Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0