relativt bra dag!

Hej gott folk! Allt bra? Här är det kanon, vädret är underbart igen efter det hemska åskvädret igår och jag vann budningen på tradera på ett objektiv och jag är överlycklig. Riktigt glad för det! Har inte hänt särskilt mycket idag annars, skolan som vanligt, träning som vanligt. Ja livet är rätt enformigt egentligen. Haft min sista bildlektion idag eftersom jag är borta nästa måndag. Livet är bra härligt ibland alltså! Nu är jag hemma och slappar, varit mesta delen av dagen idag nere på Källan och blev bjuden på muffins och saft innan så inte helt fel. Är ju ett riktigt kakmonster så det tackar man inte nej till! Drog hem runt 20 och sen har jag bara fixat lite smått inför friluftsdagen i fotboll imorgon. Kommer gå sämst men jäjä. Även fixat tvätten, så känner mig rätt duktig nu. Nä, nu ska jag krypa i säng så jag orkar komma ur sängen. Pussss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0