bilder

Hej allihopa! Slänger in lite bilder som jag tog idag och igår. Mitt objektiv till min Nikon D90 kom igår så har varit ute och fotograferat både idag och igår. Fett kul och bilderna blev riktigt bra! Även varit hos farmor och farfar idag och firat deras födelsedag. Trevligt, även kusinerna var där. Så tog en del foto. Och har käkat massor med smörgåstårta och kladdkaka och dajmtårta. Muuums! Senare när vi kom hem beställdes det pizza och nu sitter jag här och går igenom bilder och snackar med min sötnos. Sticker till honom imorgon så blir dåligt med uppdatering. Men det får ni stå ut med. Och på måndag är jag på Bakken med kompisstödjarna på skolan. Najsnajs! Och sen är vi ju lediga torsdag-måndag & det är inte helt fel heller. Nä, nu ska jag fixa lite fler bilder, så det kommer väl in några till här senare. Puss <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0