måndag :(

Hej Hopp! Idag är det måndag vilket betyder att jag hade sovmorgon imorse. Skönt att få sova ut, dock vaknade jag 3 gånger under natten, så sov väldigt oroligt. Varför vet jag inte. Men men, drog till skolan, slutade 15.45 typ. Sista gången på profilen nästa vecka, så underbart! Sen drog jag direkt ner till stan och träffade min älskling. Mys! Sen drog vi hem hit och snackade med mina päron. Gick väldigt bra faktiskt! :) Sen släppte vi av honom i stan för han skulle ta bussen hem. Kom hem och väl hemma åt jag (väldigt lite faktiskt, inte alls hungrig) och sen har jag bara hållt på att plugga. Hemskt men sant! Har sjukt mycket till imorgon men det mesta är avklarat nu och det är alltid skönt. Ska nog krypa ner och sova snart, är ändå rätt trött efter denna dagen. Slutar sent imorgon med, men hoppas iallafall på att få träffa min älskling en stund. Vi hörs imorgon! Godnatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0