you belong to me.

Hej! Är på bättre humör idag men är trött och så. Började 8.35 och 12.30, fett skönt eftersom idrotten var inställd pga att alla särskolelärare och då idrottslärarna på skolan skulle ha någon kurs. Nä, jag vet inte men de fick ställa in vår idrott och ge oss håltimme istället, och då tänkte vi, smarta som vi är, att vi flyttade fram so-lektionen så vi fick sluta tidigt istället för 2 timmar håla. Stack hem till Tommi och spenderade eftermiddagen/liten del av kvällen där. Haha, han var så trött så han somnade på mig, fett gulligt! Satt och kollade Vampire Diaries, I'm number four (men vi båda somnade hahha) och även Farsan. Mysigt! Gjorde också mitt franskaprov idag, gick nog ändå helt okej, tror jag iallafall. Sen fick jag också nyss reda på att musiken imorgon är inställd vilket betyder sovmorgon. Det är bara så underbart att få reda på sånt, igår hade vi ingen matte för niorna hade nationella, idag ingen idrott och imorgon ingen musik. Life is wonderful! Denna veckan har varit enormt skön fast den bestått av 2 prov. Imorgon hoppas jag på att träffa min älskling isa, annars blir det förmodligen Källan. Sen på lördag vet jag inte, mest slapp och fix och på söndag hoppas jag på att jag sticker hem till Tommi igen. Usch, klarar mig inte utan honom! Har typ inte ätit något idag, sjukt läskigt och jag är inte ändå hungrig. HAHA måste visa en bild som en polare till mig hittade utanför Ica i Örebro. Skrattade sjukt mkt åt det, hahah. Så fult! Han sade han skulle fråga nästa gång han var på Ica var vårkukarna fanns. HAHA! :D Nej men nu ska jag nog faktiskt ta och och fixa hemkunskapen och sen slappa. Men vi hörs imorgon. Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0