bettis säger ifrån!

Hej! Jag är trött på folk som inte vet hur de vill ha det. Det är så jobbigt att bara få höra hela tiden, "jag vet inte själv hur jag vill ha det". Bara gå och undra. Det suger rentav. Så nu tänker jag praktiskt taget helt och hållet skita i allt, och bara satsa helt och hållet på skolan. Jag ska få de betygen jag förtjänar! Och nu tänker jag krypa i säng och läsa ut min bok. Ska vara klar på fredag så jag har det ur världen. Imorgon gör jag sista delen av mitt engelskaprov, och sen har jag matteprov på torsdag. Får göra det på fredag för jag ska till tandläkaren på torsdag. Åker på min första tandställning i gommen då, lite smått nervös men det blir säkert bra. Ska plugga in lite musik i lurarna nu så jag får tänka på något annat. Godnatt och sov gott så hörs vi imorgon! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde du inte videoblogga?:)

2011-11-28 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0