hallåja

Hallåja! Har inte haft jättemycket tid för att blogga, därav dålig uppdatering. Händer för mycket i mitt liv just nu, hinner inte med allt jag vill. Dessutom går jag med ständig huvudvärk, troligen pga stress. I fredags sov jag hos Ebba, sen i lördags var vi på öppet hus på både rönne och peab/valhall, och sen var jag riktigt trött så jag somnade så fort jag kom hem. Vaknade vid halv 1 idag, trött som ett svin. Gick upp, jobbade, och sen cyklade jag bort till Linnea och klippte mig. Blev riktigt bra, och jag älskar det redan! Nu tänkte jag strax ta tag i kaninburen och sen ockuperar jag väl tv:n eller drar igång några avsnitt av två och en halv män. Men vi hörs imorgon eller ngt! Puss <3


före

efter. 
vet att bilden är fett skabbig, men det får ni stå ut med :) 


Kommentarer
Postat av: isa

hej gumsi, skulle bara säga att det blev en riktigt jävla snygg klippning! :D du passa som fan i de! :) men som sagt, en skönhet klär i allt hähä (a) love you <3<3

2011-11-20 @ 23:05:41
Postat av: Emms

Du är söt bettan!

2011-11-22 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0