my life would suck without you.

Hej allihopa. Ursäkta för sämst uppdatering. Har som sagt haft höstlov, och det har hänt en hel del sen lovet började. Ni får en kort resumé. 

Fredag: Skolan som vanligt, sen ner till Källan och umgås med trevligt folk. De hade filmkväll där så kollade på massa film och åt popcorn. Trevligt.
Lördag: Ensam hemma med brorsan på kvällen då mamma och pappa var iväg.
Söndag: Jobba, sen gjorde jag nog inte så mycket mer.
Måndag: Ullared med Casper, Lukas, Ebba och Kristina. Riktigt trevligt. Slänger in bilder på vad jag köpte när jag orkat ta kort på det. Sen på kvällen sov jag hos Ebba. Massa prat, skratt och annat trevligt. Färgade även håret mörkt. (Bild kommer) 
Tisdag: Vaknade hos Ebba, fixade oss och hade det allmänt najs tills bussen gick in mot stan. Satt sen på Källan till de stängde, sen hem och fixa. 
Onsdag: Vaknade vid halv 1, kollade film och sen stack jag till Hbg/Väla och träffade Mimmi. Riktigt trevligt! Åt även Subway, mums.
Torsdag (idag): Vaknade halv 1. Träffade sedan Sara, och satt på TopSpin där Källan höll till idag. Var helt okej ändå. Sen hem och packa. Och nu ska jag snart hämta brorsan på flyget. 

Det är alltså såhär min vecka har sett ut. Känns hemskt att lovet snart lider mot sitt slut, men vad gör man? Bara 7 veckor kvar till jullov. Kan knappt tänka mig att snart halva läsåret av nian har gått. Helt sjukt! 

Fick även en väldigt trevlig kommentar från en kille i Usa. Den löd såhär:

Hey girl! I just wanted you to know how much I adore ALL of your pictures! They give me new energy every day and that's how I get by. I'm from USA and searched around a bit one day, and suddenly I ended up on this blog. I read it every day (with help from Google Translate of course) and I love it! LOVE it! <3 And btw I'm religious too! I believe that God is each man's soulmate. Can't you write about Him some more? 
Don't forget God's watching! Xxx /John

Det gör mig väldigt väldigt glad när jag får sånt här. Självklart kan jag skriva lite mer om gud. Och riktigt kul att bilderna är uppskattade. De är självklart copyright så är det någon bild som ni vill låna, prata med mig så ska vi ordna det. Kan även för att underlätta lite skriva på engelska ibland. Men stort tack till all cred! :) Och är det något ni vill läsa om här i bloggen, så skriv en kommentar så ska vi säkert ordna det med. 

Men nu ska jag fortsätta packa. Blir förresten väldigt dålig uppdatering i helgen då jag är iväg på läger i Åhus. Men uppdaterar när jag kommer hem. Puss<3


nyfärgad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0