Tillbaka till verkligheten

Hej gullegrisar. Jag är dundermegatrött och tänker krypa i säng, så ni får snabbt veta vad jag spenderat mitt höstlov med att göra då jag inte orkade berätta igår. Inte denna lördagen som gick utan förra så var jag ensam hemma med min bror då mamma och pappa var iväg. På söndagen var jag och jobbade, åkte in till Helsingborg och kollade videokamera, lämnade av brorsan på flygplatsen i ängelholm då han skulle upp till sin kompis i Luleå. På måndagen var jag på Ullared och shoppade upp massa pengar med min älskade ebba. Även Lukas och Casper och Kristina (fritidsledaren) var med, och kul hade vi! Sen sov jag hos Ebba till tisdagen. Färgade då även mitt hår. Blev riktigt najs! Sen på tisdagen fixade vi oss, och drog in till stan. Jag åkte hem och lämnade saker, sen träffade jag lite polare, medan Ebba och Simon stack på läger till tåssjö med Källan. På onsdagen sov jag mestadels av dagen, sen åkte jag in till Hbg och träffade Mimmi. Alltid lika trevligt! Torsdagen sov jag också bort halva dagen, hämtade jag min bror som kom hem från Luleå och träffade polare. Och sen i fredags träffade jag Fredrik en snabbis, och sen åkte jag till Åhus på läger, och kom hem i söndags. Hade riktigt kul! Och nu börjar verkligheten komma ifatt. Ska krypa mig i säng nu, är helt slut efter fysikpluggandet idag. Godnatt och sov gott. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0