tuesday

Hey! Fick frågan igen om videoblogg, och det kommer. Har inte haft riktigt tid och ork, mycket i skolan och jag är konstant trött numera. Sover dåligt om nätterna, förmodligen för all stress. Men känns som att bitar börjar falla på plats nu, ska sticka till tennishallen imorgon och prata med min fd tränare och en annan kille, så ska jag förmodligen vara tränare på lördagar. Och gjorde sista delen i mitt engelskaprov idag, känns skönt att ha det ur världen. Även lämnat in mitt so-arbete. Har ett matteprov som jag ska göra på fredag och kemiprov på tisdag. Sen So-prov om 2 veckor, och förmodligen blir det musikprov sista veckan. Så nu längtar jag bara till jullov! Ska fixa min svenska nu som jag har till fredag så har jag åtminstone det ur världen. Vi hörs på torsdag, hinner inte blogga imorgon då jag inte är hemma på hela dagen. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0