förkyld igen..

Ouuups, har inte haft tid med att blogga. Så får slänga in ett inlägg nu då ju. Hänt en del denna veckan, allt behöver vi inte ta. Allt flyter på tycker jag, gjorde ett matteprov idag, vill knappt veta hur det gick men. Kände mig rätt duktig, tog mig 5 minuter av min idrottslektion och sen skadade jag mig. Tejpat lillfinger, som inte går att böja. Ja men fy vad kul. Kommer sänka mig i idrott om det fortsätter såhär.. Men yes, var på Drottning Blanka idag på öppet hus, blev ännu mer positivt överraskad än jag var innan. Vi får se var det slutar! Är trött och tänker snart krypa i säng och sova, fredag imorgon och det kan inte bli bättre. Ensam hemma, för mamma, pappa och brorsan ska till kusinerna i Jonstorp och sen på lördag öppet hus. Skulle sovit hos bella men får se hur det blir med det då hon är sjuk. Nu, sängen. Natti :)


Bild sen konfan. Mitt andra hem, och fy vad jag saknar det :(

Kommentarer
Postat av: olivia

så fin blogg du har:)!!

2011-11-18 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0