åker hem idag...

Salut. Allt bra? Själv är jag typ halvdöd, somnade som sagt halv 6 imorse. Och vid 11.45 fick vi gå upp för att städa, såg ut som kriget här innan. Men så kan det bli. Tänker iallafall sova på tåget, den saken är säker. Åker härifrån med Emilia, Sigge och Agnes vid halv 6, och tur som jag har så hämtar min kära mamma & pappa mig i Klippan så slipper bussen därifrån till Ängelholm. Asgött. Hemma runt halv 9 ikväll, så kommer inte uppdatera mer idag. Iaf så har jag nyss duschat och käkat brunch. Kände mig lite bättre när jag kom ur duschen, såg för hemsk ut innan, men tröttheten hänger kvar. Måste ändå faktiskt påstå att vi var väldigt duktiga, vi städade upp i hela huset på 40 min! Men nu ska jag fixa till mig lite och packa det sista. Kanske ta en tupplur med? Nja, vi får väl se. Men vi hörs förmodligen imorgon. Tjaarååå!
bild från konfat när strandhem skulle på besök. azum. jag SAKNAR det så fruktansvärt mycket! ni är älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0