döförkyld

Heyyy. Måndag igen, vilket betyder ny vecka. Höstlov om 3 veckor, sweet. Kom hem från Vaggeryd igår, där jag haft det så supermegabäst. Vill tillbaka. Alla samtal, åh. Men jag hade endast 3 minuter på mig att byta i Alvesta vilket orsakade kaos. Bommarna fälldes ner precis när jag skulle över och jag bara kände hur jag skulle missa skiten, MEEEN jag hann. Däremot missade Sigrid tåget för hon inte köpt biljett. Och sen stressade jag för att hinna med tåget i Hässleholm, och självkart var pågatåget (observera att det var ett gammalt pågatåg) försenat med en kvart. Rätt irriterande. Men kom till sist till Klippan, där mamma hämtade upp mig. Kom hem och slängde mig i sängen, och somnade. Var fruktat trött! Och är fortfarande dunderförkyld, hostar upp lungorna typ och snorar ner allt och alla. Usch! Träffade Ebba en liten runda idag, sjukt kul faktiskt. Haha, vår humor är verkligen bäst! Sen hem, dela reklam och nu sitter jag vid datorn, chillar och kollar two and a half men. Dock har Charlie dött.. :( Så nu tänker jag nog slänga mig i min mjuka sköna säng och vi hörs imorgon. Night! <3


SAAAKNAAAAAAR! konfa 11 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0