fredag imorgon!

Blir bara en snabbis. Tandläkaren idag gick bra, gjorde gipsavgjutning och tog röntgenbilder. Och jag har ett rätt grovt underbett så när allt är färdigt och de pratat ihop sig så ska vi prata och så ska de lägga fram hur de tänkt. Så detta blir säkert bra. Tänkte krypa i säng nu, träffat Gabbe idag och även Fredrik. Alltid najs! Fick tom skjuts hem av Fredrik. Hehe! Fixat allt jag skulle till imorgon, städat och allt det med vilket känns jätteskönt. Slipper iallafall tänka på det imorgon. Även lyssnat lite på en kille som pratade om psykologi, riktigt bra faktiskt. Och nu har jag pluggat och fixat så jag tänker krypa i säng. Slänger in bilder på soluppgången jag fotade imorse en annan dag, riktigt fint. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0