full rulle idag.

Helluja! Det där videoinlägget som jag tänkte fixa idag skjuter jag fram till imorgon eller eventuellt tisdag. Får se hur det är med orken imorgon. Åker till Ullared med min älskade Ebba imorgon. Ska bli sjukligt kul, och jag tror att det bara blir vi två som ska med men det lär vi märka imorgon haha. Så ska möta upp henne vid 09.10 i stan när hon kommer med bussen. Så blir upp tidigt imorgon. Har varit och lämnat av min kära lilla bror på flygplatsen i Ängelholm. Han ska till Luleå och träffa en kompis som bor där, så han är hemma på torsdag igen. Även varit i Helsingborg och kollat en videokamera, och sen på NetOnNet, hemskaste jag varit med om. Ett tips är, åk inte dit om du är trött, hungrig och bara vill hem. Då slutar det i katastrof. Sen på fredag åker jag till Åhus på läger. It's gonna be awesome! Ska även försöka spendera lite tid med freddis, så har ändå ett rätt fullspäckat lov vilket är kul. Igår var mamma och pappa iväg, så jag var ensam hemma med brorsan och käkade donken. Gick och lade mig vid 00-tiden och vaknade kavrt i 12 idag. Fett skönt o sova ut! Och nu ockuperar jag soffan, är helt slut. Så vi hörs imorgon eller något. Puss! 


Bild från fotosessionen med sara i vejby :) Självklart copyright!

Kommentarer
Postat av: Mawlin

Hej! Vilken fin blogg och duktig på att fota är du! :)

2011-11-03 @ 22:08:16
URL: http://hellowshitty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0