HÖSTLOV!

Godmorgon! ÄNTLIGEN HÖSTLOV! Fått kommentarer från någon som döper sig till "Elsa" och hon efterfrågar videoinlägg. Får se om jag hinner slänga in ett idag, annars tar jag det när jag hinner. Det kommer iallafall en outfit sen när jag duschat och gjort vid mig. Ska ner till stan och hämta upp min cykel lite senare, även lite små ärenden att fixa också, som att fylla på mobilen. Har den fetaste träningsvärken i mina ben, helt sjukt. Gjorde ont att bara resa sig ur sängen idag. Haha! Ska iallafall in i duschen nu och sen vid 12 ska jag möta upp Ebba också. Slänger in dagens låtar också! 

Fick bli två stycken idag: 
Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder. 
Kent- Utan dina andetag.

Bara för den svenska björnstammen alltid får mig på så bra humör. Och Kents låt är så fruktansvärt bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0