snart är det jag som är kung

Hallåja! Allt bra med er sötnosar? Vet ni, jag känner mig så duktig idag. Eller egentligen gör jag inte det. Men har varit en rätt najs dag ändå. Slutade 15.45 idag, eller ja, gick när jag gjort so-provet så typ tjugo över. Vet inte hur det gick men aja. Sen ner till stan och träffa Ebba och massa andra. Trevligt, trevligt. Kollat på Lejonkungen, "hur många lingon finns det i världen" och även the någon annan som jag inte minns namnet på (något med job), action, då de hade filmkväll nere på Källan. Älskar Lejonkungen, därav överskriften. Men nu är jag trött och tänker gå och lägga mig med lite musik i öronen innan jag somnar. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: elsa

Hej Elisabeth!!

såg ett litet fel i din text, filmen du förmodligen syftar på har ett annat namn, nämnligen:

"Hur många lingon finns det i världen?"

eftersom att det är rätt svårt att räkna alla lingon i skogen :P!



Kommer det videobloggar snart eller? :-)



Kram!

2011-10-29 @ 04:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0