söndag

Godmorgon allihopa. Inte riktigt haft tid att uppdatera, gjort lite annat. Men nu är praoveckan avklarad, haft min sistra prao i högstadiet. Känns faktiskt riktigt bra! I fredags satt jag på skolan, då Källan flyttat upp dit och hade tv-spel på storbild, finns i aulan på Nyhem. Rätt så najs faktiskt. Var hemma vid 22, kollade lite tv, sen somnade jag. Var enormt trött. Vaknade runt 11 igår och då frågade mamma om jag ville hänga med ner på stan och kolla kläder och mysa, och det tackar man ju inte nej till. Så jag fixade mig och sen drog vi ner på stan. Tog en mysig fika på Graffiti, i solskenet. Sjukt mysigt! Hittade en bh och bomullsrondeller. Så ingen vidare rolig shoppingrunda. Däremot mamma hittade bomullsrondeller, polotröja, en kjol och mascara så lite bättre för henne. Men var nog behövligt att ha lite mamma/dottertid. Senare bytade vi även burar på kaninerna. Och sen slapp i soffan, jag var riktigt trött så blev sova tidigt. Sen idag vaknade jag runt 11, startade upp datorn och har chillat lite med idol på internet och sådär. Tänkte sticka ut och ta reklamen nu, och sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Btw fick jag några riktigt fina soluppgångsbilder i fredags morse, så slänger in de sen. Men vi hörs! Pusskramskumbanan! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0