svenarum

Hay! Här sitter jag i Svenarum och chillar med mina finfina brudar. Satt och kollade på The Last Song innan och tårarna verkligen sprutade. Satt och grät genom halva filmen, men den är så sjukt bra. Lite kul att alla satt och snyftade. Men har ni inte sett den kan jag verkligen rekommendera den. Sitter och snackar om allt mellan himmel och jord just nu, sjukt mysigt. Och tänkte nog faktiskt krypa i säng snart, annars kommer vi sova bort hela morgondagen. Men jag har det verkligen bäst, och jag älskar mina tjejer så grymt mycket. Måste dock sova nu så vi hörs imorgon, klockan är trots allt halv 5... Och jag är inte ens trött..... Slänger btw in bilder som tagits under helgen när jag är hemma och hunnit kolla igenom och redigera vissa. Niiight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0