tandläkaren imorgon

Hay! Onsdag igen och veckorna springer iväg känns det som. Kom hem från skolan och landade här för att ladda telefonen då min laddare är hos Matilda i Vaggeryd haha. Får nog den av Gabbe nästa onsdag iallafall, fett. Satte igång spotify, och hämtade macka och juice. Gott! Ska ner till stan om en stund och träffa min älskade Ebba. Senare ikväll blir det ÅÄÖ (ungdomsgrupp). Ska till tandläkaren imorgon, då de ska börja med att fixa mina tänder. Som alla vet ska jag ju operera mitt underbett, men det är massa saker som ska fixas innan dess. Så ska på undersökning och till röntgen imorgon. Så vi får väl se hur det går. Men tänkte ta tag i lite plugg nu, redigera lite bilder och sen bara chilla. Så vi hörs imorgon eller nåt. Puss.


Bild från i somras när jag och mamma fikade/åt på Café Killeröd. Asmysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0