underbar dag med bästa

Vilken FANTASTISK dag! Solen har stått och gassat hela dagen, vilket resulterade i att jag stack ner till stan och spenderade ett par välbehövda timmar av prat och mys med min älskade Ebba. Pratade om allt mellan himmel och jord, var i hembygdsparken och kollade på hästar och getter, suttit vid fontänen på torget och suttit i stadsparken och druckit cola, gått runder i stan, och haft det hur mysigt som helst. Tack för en underbar dag hjärtat! Träffade även på lilla Isabel och Julia när jag skulle hem så drog med dem en runda in på EH och snackade. Fett mysigt! Cyklade hem, sen upp till Maxi och köpa godis till kvällen & sen till Bogarts och hyra film. Så nu har jag cyklat vad jag ska för idag. Myskväll hemma med brorsan nu, med plugg och film. Men ska gå ner och hämta hamburgare nu, fetto jag vet. Så vi hörs senare eller nåt. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0