värmer i hjärtat

Hej alla söta läsare. När jag öppnade min blogg hittade jag bland annat det här. Blir enormt glad när ni slänger in såna fina kommentarer, det värmer verkligen i hjärtat. 

Anonym:
åååh gud vad du är duktig! asså du har verkligen begåvning! det är gud som skänkt dig denna gåva från ovan!!!!!
önska jag var lika duktig som dig, då hade mitt liv varit fulländat.
hoppas du bjuder på fler vackra fotografier inom snarast möjligast framtid. 
puss och kram
love is god
/anonym som sagt

Jag kan bara tacka och säga hur enormt glad jag blir, får verkligen ny energi och vill fortsätta att fotografera när jag får respons på det. Kommer absolut fler bilder, slänger in några redan ikväll. Och stort tack alla fina läsare som läser och kommenterar, ni får även gärna ge tips på vad ni mer vill läsa om.

Tänkte berätta att jag faktiskt inte kommer vara i skolan imorgon, dunderskönt. Ska till gymnasiet (Rönnegymnasiet och Valhall) med skolan imorgon då vi ska få information om gymnasieval och allt sånt här. Sen bär det av till VAGGERYD, och jag är supertaggad, för att träffa mina megafina tjejer Sigge, Agge, Matilda, Emilia, Gabbe och Ann! Ska bli sjukt mysigt och spendera hela helgen hos Matilda. Och det kommer bli bäst. Därför kommer uppdateringen under helgen vara kaputt men uppdaterar när jag är hemma på söndag igen. Var som vanligt i skolan idag, somnade på mattelektionen (oups :$), var helt sjukt trött. Sen har jag packat, handlat och chillat lite gött. Och nu tänker jag krypa i säng. Så godnatt finfina läsare.<3


Slänger in en soluppgångsbild jag tog i slutet av förra veckan från vår veranda.
Hur underbart som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0